1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Кулай Олег Миколайович
|
2.
|
Які вищі навчальні заклади
закінчили, в якому році, спеціальність за дипломом
|
Миколаївський державний педагогічний
університет, 2008 р. за спеціальністю фізика, основи інформатики та
астрономії
|
3.
|
Педагогічний стаж роботи
|
6 років
|
4.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
|
Парутинська ЗОШ І-ІІІ ступенів Очаківської районної ради
Миколаївської обласі
|
5.
|
Посада
|
Вчитель фізики, математики
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
ІІ
|
7.
|
Звання
|
-
|
8.
|
Класи, в яких викладаєте
|
7 - 11
|
9.
|
Посилання на власний
Інтернет-ресурс
|
mateolviopoliten.blogspot.com
|
10.
|
Педагогічне
кредо
|
|
Ніколи не
помиляється той, хто нічого не робить.
Т. Рузвельт
|
||
11.
|
Інноваційні форми роботи та технології,
що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
Технології:
особистістно-зорієнтовані, розвитку критичного мислення, інтерактивні,
міні-проектів.
Методи та прийоми: відстрочена відповідь,
інтелектуальна розминка, побудова моделей засобами математичних пакетів,
асоціація, естафета, опитування за ланцюжком, довгострокова домашня робота,
незакінчене речення, рефлексія.
|
||
12.
|
Автопортрет учасника «Я –
педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї
сторінки)
Я, вчитель сучасності і сьогодення, плідно
працюю в своїй рідній Парутинській школі, яку успішно закінчив в 2003
році. Під час навчання у школі ніколи
не мріяв стати вчителем, але коли прийшов час обирати професію, вирішив стати
педагогом, вступивши до педагогічного
університету ім. В.О. Сухомлинського. Фізика, хімія, історія,
математика, астрономія - саме ці шкільні предмети завжди були цікавими для мене та не
викликали складності, заохочували досліджувати все, що оточує. Обравши
фізико-математичний факультет переконався вже з перших днів навчання, що не
помилився.
Філософія мого життя є проста істина:
«Те, що є складне і не зрозуміле, це те, чого я прагну, без чого я не уявляю
свого життя».
Закінчивши університет в 2008 році
повернувся до рідної школи вчителювати на посаді вчителя математики, та все
одно довгий час не відчував себе справжнім педагогом. Та, мабуть, в житті
кожної людини настає час, коли вона повинна усвідомити хто вона є, і яка її
функція в цьому житті. Завдячуючи своєму наставнику, вчителю з великим
досвідом і серцем, я усвідомив, що моє життя - це школа, це – діти, які
живуть та зростають поряд зі мною.
|
|
Моє хоббі це історія рідного краю.
Хто не знає своєї історії той прожив своє життя марно....Вже довгий час займаюсь вивченням історії рідного краю а саме досліджую товарно-грошові відносини Ольвії з іншими містами того часу( торгівля), та грошовий обіг в самому місті-державі, розподіл монет за номіналами та вагою. Маю деякі зібрання фотоматеріалу в майбутньому планую зробити фотоальбом власних знахідок
Немає коментарів:
Дописати коментар